Přečtěte si podmínky stížnosti
Stížnosti
Základní informace:
Období reklamace: 1 rok
Adresa pro podání reklamace:
LiderStal Bieniek Wojciech
Stare rybie 10
34-652 Stare Rybie
Další informace:
Pokud má zakoupená věc fyzickou nebo právní vadu, máte právo ji reklamovat s využitím záruky. Reklamaci podáváte nám, jakožto subjektu odpovědnému za přijetí a vyřízení reklamace. Naše odpovědnost za prodané zboží trvá 1 rok od okamžiku, kdy vám byla věc předána. To znamená, že pokud se vada projeví nebo ji v této lhůtě zjistíte, můžete se na nás do 14 dnů obrátit s reklamací dané věci.
V reklamačním dopise uveďte: své osobní údaje (jméno, příjmení nebo název firmy) a kontaktní údaje (adresu bydliště/sídla, telefonní číslo, e-mailovou adresu), datum uplatnění reklamace, datum zjištění vady, popište vadu – důvod reklamace, přiložte fotografie reklamovaného předmětu a zjištěné vady a uveďte, jaké jsou vaše požadavky. K reklamaci přiložte účtenku nebo fakturu s DPH, a pokud nemáte žádný z těchto dokladů, přiložte další doklad o kupní smlouvě s námi. Tím může být například výpis z bankovního účtu, ze kterého jste reklamovaný předmět zaplatili.
Při uplatnění reklamace v rámci záruky můžete požadovat jeden z následujících čtyř úkonů: výměnu zboží za zboží bez vady, opravu zboží, snížení ceny, odstoupení od smlouvy – pokud je vada podstatná. Jsme však oprávněni vám za určitých podmínek nabídnout i jiné řešení, než které jste si zvolili. Můžeme vám například nabídnout výměnu vadného zboží za bezvadné bez zbytečného odkladu a bez zbytečných obtíží pro vás nebo odstranění existující vady namísto snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy. Podrobná ustanovení naleznete v článku 560 občanského zákoníku.
- Služby poskytované čl. 38. zákona o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014:
Spotřebitel nemá právo odstoupit od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory nebo na dálku, pokud jde o smlouvy: 1) o poskytování služeb, pokud obchodník poskytl službu v plném rozsahu s výslovným souhlasem spotřebitele, který byl před zahájením plnění informován o tom, že po poskytnutí služby obchodníkem ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.
Reklamační dopis můžete doručit přímo do naší kanceláře, zašlete jej doporučeně (nejlépe s dodejkou) na následující adresu: LiderStal Bieniek Wojciech Stare Rybie 10, 34-652 Stare Rybie.
Stížnost posoudíme do 14 kalendářních dnů od jejího podání.
POZOR!
Vynakládáme veškeré úsilí, aby fotografie a popisy produktů v našich nabídkách odpovídaly skutečným charakteristikám, vlastnostem a účelu použití prodávaného zboží. Popisy výrobků připravujeme na základě informací získaných od výrobců. Pokud si všimnete chyby v popisu nebo máte pochybnosti o jeho správnosti, informujte nás prosím e-mailem na adrese: biuro@liderstal.cz
Rádi bychom vás také upozornili, že vzhled zboží prezentovaný na fotografiích v našich nabídkách se může mírně lišit od jeho skutečného vzhledu (barva, proporce apod.). Je to způsobeno nastavením zařízení a médií, která obrázek vysílají/zobrazují, a individuálním vnímáním každého z nás. Rozdíly ve vnímání nemohou být důvodem k reklamaci zakoupeného zboží.
Rádi bychom vás také informovali, že obrázky na etiketách výrobků jsou ilustrativní a slouží pouze k zobrazení fyzických vlastností daného zboží. Veškeré údaje na nich obsažené týkající se sériových čísel, čísel šarží příslušného zboží apod. je třeba považovat pouze za referenční. Rozdíly v sériových číslech zboží vyfotografovaného a umístěného v nabídkách a zboží skutečně dodaného kupujícímu nemají vliv na shodu zboží se smlouvou a nemohou být důvodem k reklamaci.